שמח באשדוד • עיתון פרסם כתבה, מקורבים אספו מהמדפים והעיתון החזיר מלחמה

חיים הלר | צילום: פייסבוק No Comments on שמח באשדוד • עיתון פרסם כתבה, מקורבים אספו מהמדפים והעיתון החזיר מלחמה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורמים המקורבים לחבר מועצה שלא אהב פרסום שלילי אודותיו, רכשו את כל גיליונות העיתון בו פורסמה הכתבה, ובכך מנעו את הפצתה בתפוצה רחבה, כך מדווח וואלה ברנז'ה.

המדובר בעיתון השבוע באשדוד ובחבר המועצה עו"ד צחי אבו. בכתבה נטענו טענות נגד אבו שנגעו ביושרה שבה הוא מתנהל לכאורה.

מקורביו של חבר המועצה לא אהבו כנראה את הפרסום, ורכשו את כל גיליונות המקומון שנמכר תמורת 5 שקלים.

מקורביו של חבר המועצה השקיעו ממון רב ורכשו, כך לדברי אנשי המקומון, 4000 עותקים מנקודות ההפצה בעיר.

לאחר מכן פרסם אחיו של חבר המועצה, שי אבו סטטוס בו סיכם: "אין עיתונים – אין פרסומים. להבא תבררו היכן כדאי לפרסם, והמון תודה למי שעזר לנקות את הזבל מהמדפים. כל העותקים אצלי – 4,000, הישג מכובד".

מו"ל המקומון מנחם גלילי התקשה להשלים עם המעשה, לאחר שהמפרסמים לכאורה נפגעו מכך שהגיליונות לא הגיעו לרוכשים הפוטנציאליים, ולכן הגיש תלונה בתחנת משטרת אשדוד.

ביום שישי האחרון ניסו שוב כנראה מקורביו של חבר המועצה לאסוף את הפרסומים החדשים אודותיו ולכן אמרו בעלי המקומון כי  "היום ידענו שהם שוב יאספו את העיתונים והדפסנו פי שלושה, וחילקנו את העיתון חינם בכל מקום בעיר. גם היום הם קנו מאות ואלפי עותקים, אבל אנחנו הלכנו לקיוסקים וחידשנו את המלאי".

בשמו של עו"ד צחי אבו נמסר: "משתמע מהאייטם שחבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו, הולך וקונה עיתונים כי הוא מנסה למנוע פרסום של כתבה. זה קשקוש מוחלט, עו"ד צחי אבו בעצמו פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הקישור לכתבה בשבוע שעבר, ואם יהיה צורך הוא יעשה זאת שוב, למרות שהעיתון הפך ל'חינמון' שכן בעלי העיתון עברו היום למתכונת חדשה בה הם מחלקים את העיתון חינם במרכזי קניות".

"לצחי אין בעיה עם ביקורת, כשהוא נכנס לזירה הציבורית הוא לקח זאת בחשבון", כך נמסר בהמשך התגובה, "אבל מה שהוא לא מוכן בשום פנים ואופן, זה לשתוק אל מול דפוס פעולה קבוע בו בעלים של עיתון מוכר עיתונים בכל מחיר על גבו. למנחם גלילי זכויות רבות בתור עיתונאי ותיק שליווה את העיר הזאת במשך עשרות שנים, אבל מה לעשות ומר אבו לא נחקר בשום דבר והוא לא חשוד בשום דבר, ואין בכוונתו לתת למנחם גלילי להפוך אותו לכזה. אשדוד היא עיר גדולה וחשוב שתהיה בה תקשורת חופשית ומאוזנת, אבל מי שמכיר ולו במעט את הדינמיקה של עיתונות מקומית, יודע שהיא מגויסת מראש לטובת צד כזה או אחר ואינה באמת גוף אובייקטיבי ונטול פניות".



0 תגובות